Vi använder cookies för att anpassa innehållet för att förbättra din användarupplevelse. Tryck på Acceptera cookies för att godkänna användandet av cookies i detta syftet

Västanhede

Återbetalning

För återlösen av biljett, kontakta oss via vårt kontaktformulär nedan. Vi återkommer till dig inom 24 timmar.

Villkor för återköp

  • Påbörjade biljetter återlöses ej (t ex tur- och retur biljett där en eller fler resor nyttjats).
  • Outnyttjade biljetter köpta ombord på bussen, hos en återförsäljare eller i en automat återlöses inom giltighetstiden mot en administrativ avgift på 20 % av biljettpriset.
  • Outnyttjade biljetter köpta via webbplatsen återlöses inom giltighetstiden utan administrativ avgift.
  • Felköpta biljetter (exempelvis biljett till fel destination) återlöses inom giltighetstiden.
  • Har biljettens giltighetstid passerat då den inkommer till Kundtjänst kan den ej återlösas.

För att begära ersättning

För att begära ersättning behöver du skicka in alla originalkvitton via post. Detta måste göras senast 2 månader efter resan genomfördes. Båtbussarna ersätter ej mat och dryck.

Ange uppgifter

Bekräfta uppgifter

Sammanfattning

Förnamn
-
Efternamn
-
E-postadress
-
Telefonnummer
-
Personnummer (12 siffror XXXXXXXX-XXXX)
-
Summa
-
Anledning till återbetalning
-